Usługa umowy serwisowej polega na świadczeniu według indywidualnych potrzeb klienta następujący usług:
  • Instalacji uaktualnień oprogramowania Symfonia, enova365, Saldeo
  • Udzielaniu konsultacji w siedzibie klienta
  • Świadczeniu usług programistycznych do oprogramowania Symfonia, enova365, Saldeo
  • Zapewnienie określonego czas reakcji na zgłoszone problemy związane z działaniem programu oraz potrzebę konsultacji
  • Opiekę wskazanego konsultanta znającego specyfikę firmy

Korzyści dla klienta

Bezpieczeństwo

Umowa serwisowa ma na celu zapewnić naszym najbardziej wymagającym klientom bezpieczeństwo w użytkowaniu naszego oprogramowania poprzez:
  • instalację oprogramowania i kolejnych jego aktualizacji poprzez naszych konsultantów,
  • określony czas reakcji na błędy w funkcjonowaniu oprogramowania jak i na potrzebę konsultacji
  • wskazanie konkretnych najbardziej doświadczonych konsultantów sprawujących stała opiekę nad klientem,
  • okresowe przeglądy funkcjonowania oprogramowania, bazy danych, środowiska.

Rozwój

Proces wdrożenia oprogramowania jest bardzo ważnym, ale dopiero początkowym etapem jego użytkowania w firmie. Sukces wdrożenia jest jednym z najważniejszych czynników w rozwoju każdej firmy, jednak firma jest żywym organizmem, w którym zachodzą ciągłe zmiany. Dlatego też rozwiązania przyjęte podczas wdrożenia oprogramowania z czasem stają się nieaktualne – przestarzałe lub niedopasowane do zwiększających się potrzeb użytkowników. Z tego powodu jednym z głównych zadań wyznaczonego do opieki nad Państwem konsultanta jest dbanie o ciągły rozwój zainstalowanego oprogramowania zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami klienta oraz zmieniającym się otoczeniem biznesowym i informatycznym firmy. Jest to rozwiązanie znacznie tańsze niż zmiana oprogramowania co kilka lat oraz zapewniające większy komfort pracy końcowym użytkownikom.

Wysoki standard obsługi

Umowa serwisowa to też możliwość zapewnienia Państwu najwyższego standardu naszych usług. Konsultanci wyznaczeni do obsługi klientów z umowami serwisowymi to osoby z największą wiedzą i najdłuższym stażem w naszej firmie. Ich doświadczenie i wiedza mają zapewnić Państwu jak najlepsze dopasowanie i konfigurację oprogramowania do Państwa wymagań. Jednocześnie wnoszone przez Państwa stałe opłaty umożliwiają obsługę przez takiego konsultanta niewielkiej stałej grupy klientów. Taki system pracy powoduje możliwość większego zaangażowania konsultanta w sprawy Państwa firmy.\

Stałe opłaty

Użytkowanie oprogramowania w firmie wiąże się z ponoszeniem określonych opłat związanych z instalacją nowych wersji, konsultacjami użytkowników w zakresie jego obsługi.  Umowa serwisowa zapewnia równomierne rozłożenie tych opłat w ciągu całego roku oraz ich niezmienność, niezależnie od ilości zmian prawnych i innych czynników wpływających na wydawanie przez Symfonię/Sonetę nowych wersji oprogramowania.

Szybki czas reakcji

Zdarzają się przypadki w życiu firmy kiedy np. z powodu awarii sprzętu lub wizyty audytora niezbędna jest szybka pomoc konsultanta związana z użytkowaniem oprogramowania. Umowa serwisowa gwarantuje Państwu pierwszeństwo wizyt oraz określony czas reakcji na potrzebę konsultacji. Zwiększa to znacząco poczucie bezpieczeństwa i komfort pracy z oprogramowaniem dla jego końcowych użytkowników mających w określonym czasie rozwiązać powstałe problemy.

Prestiż

Umowa serwisowa to także możliwość dołączenia do grupy naszych najbardziej prestiżowych klientów. Daje to możliwość uczestnictwa w specjalnie organizowane seminaria na potrzeby takich klientów, dostęp do specjalnej linii telefonicznej oraz priorytet pierwszeństwa we wszystkich sprawach w jakich pomocna może być dla Państwa nasza firma.

Opieka dedykowanego konsultanta

W szczególnie ważnych momentach w funkcjonowaniu firmy takich jak zamknięcie roku, wprowadzenie nowych składników płacowych itp. niezbędny jest ciągły kontakt z konsultantem obsługującym na stałe klienta. Dlatego też umowa serwisowa zapewnia dostępność takiego specjalisty pod telefonem komórkowym. Pomoc konsultanta znającego specyfikę firmy oraz nietypowe rozwiązania zastosowane podczas wdrożenia zapewni Państwu najwyższy i najszybszy sposób obsługi nietypowych i trudnych sytuacji w pracy z naszym oprogramowaniem.