Symfonia Handel
ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Państwa firmie. Pakiet gotowych raportów i zestawień do analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej dostarczy istotnych informacji do podejmowania decyzji handlowych. Decydując się na Symfonia Handel zapewnią Państwo swojej firmie łatwe w użytkowaniu narzędzie do obsługi i zarządzania sprzedażą. Wraz z intuicyjnym programem, zyskają Państwo również:- możliwość wygodnego planowania i realizacji wybranej przez Państwa polityki cenowej i sprzedaży w firmie,
- funkcjonalność łatwego zarządzania promocjami i rabatami oraz automatyzacji cenników,
- komfort i wydajność codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową,
- pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych,
- możliwość rozwoju biznesu na rynki zagraniczne,
- optymalizację kosztów magazynowania,
- szybki dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi analitycznych.
Symfonia Handel zapewnia:
- prowadzenie kartotek towarowych z przypisanymi cenami sprzedaży (można wprowadzić 10 typów cen),
- ewidencję dokumentów według zasady memoriałowej lub kasowej,
- obsługę transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie, w tym krajowych i zagranicznych,
- obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami,
- prowadzenie rejestru płatności w walucie obcej lub krajowej,
- możliwość obsługi wieloodziałowości i wielofirmowości,
- możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów,
- pobranie z GUS i automatyczne wczytanie danych nowego kontrahenta,
- import kursów walut z NBP,
- sporządzanie zestawień sprzedażowych według listy kontrahentów czy towarów,
- sprawdzanie stanu rozrachunku z kontrahentem,
- sprawdzanie statusu kontrahenta: czy jest czynnym podatnikiem VAT, czy jest zarejestrowany w VIES.
Obserwuj nas