enova Sprzedaż i CRM

Sprzedaż i CRM

Funkcjonalności enova365 CRM:

  • kontrahenci,
  • zadania i zdarzenia,
  • kampanie,
  • korespondencja seryjna,
  • obsługa leadów,
  • poczta CRM.

Raporty i forecastyKorzyści z wdrożenia CRM

Obszar Sprzedaż i CRM pozwala na generowanie licznych raportów. Są one zdefiniowane już w podstawowej wersji programu. Ty wybierasz, które dane wymagają analizy, system generuje odpowiedni wykres.

Harmonogram i obsługa procesów

Dzięki usprawnieniom CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS. CRM umożliwia także kodowanie urządzeń przy pomocy kodów kreskowych.

Aplikacja mobilna

enova365 dostępna jest w wariancie Multi w wersji okienkowej, dla urządzeń z ekranami dotykowymi lub jako aplikacja dla systemu Android. Od teraz masz dostęp do osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe, pozwoli zaplanować kolejne spotkanie z Klientem oraz przeanalizuje aktualny cennik i naliczy Kontrahentowi rabat.

Przedstawiciel Handlowy

enova365 Przedstawiciel Handlowy to nowoczesne narzędzie wspierające pracę handlowca poza siedzibą firmy. Aplikacja łączy w sobie najbardziej przydatne funkcje systemu enova365 i jest dostępna na urządzeniach mobilnych: notebookach i smartfonach. Przedstawiciel Handlowy pozwala na budowanie stabilnych relacji z Klientem oraz daje dostęp do pełnej historii kontaktów.
Mogą Cię również zainteresować: Moduły Finanse i Księgowość Procesy