Ekosystem Symfonia ERP

Obsługa kluczowych procesów biznesowych

Możesz kompleksowo obsłużyć procesy związane ze wsparciem sprzedaży i zarządzaniem magazynem, zarządzaniem produkcją, kadrami, płacami i HR oraz finansami i księgowością.  

Szybkie dopasowanie rozwiązań do potrzeb firmy

W zależności od potrzeb masz do dyspozycji 3 poziomy systemu – od podstawowych funkcji po najbardziej zaawansowane rozwiązania. Każdy poziom realizuje wszystkie podstawowe procesy biznesowe, które zachodzą w przedsiębiorstwie.  

Indywidualna konfiguracja systemu

Poziomy produktów możesz dowolnie łączyć między obszarami biznesowymi, a wszystkie będą ze sobą współpracować.  

Przejrzysta nawigacja

Poziom wyższy zawsze zawiera funkcjonalności poziomu niższego. Przejście między poziomami jest banalnie proste i szybkie, bez konieczności migracji danych czy procesu wdrożeniowego.  

Elastyczne zarządzanie kosztami

Korzystasz z tego, czego faktycznie potrzebujesz, a dzięki dostępności oprogramowania w subskrypcji (abonamencie) płacisz tylko za to, czego faktycznie używasz.  

Duże możliwości integracji z rozwiązaniami zewnętrznymi

Niezależnie od tego, z jakich rozwiązań informatycznych już korzystasz, masz możliwość utworzenia własnej integracji i komunikacji z dowolnymi aplikacjami biznesowymi dzięki interfejsowi WebAPI.

Dane zintegrowane w ramach jednego systemu

Wszystkie obsługiwane obszary biznesowe są zintegrowane w ramach jednego ekosystemu informatycznego Sage Symfonia, w najbardziej zaawansowanej formie tworzącego kompleksowe rozwiązanie ERP do zarządzania całym przedsiębiorstwem.

Profesjonalne wsparcie

Wybierając Sage Symfonia możesz liczyć na profesjonalne wsparcie wdrożeniowe, pomoc w bieżącej obsłudze programów, a w cenie otrzymujesz dostęp do szkoleń produktowych. Poinformujemy Cię też o najważniejszych zmianach prawnych i technologicznych.

Udostępnij: