Spis treści
Specjalista ds. marketingu
Jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych, jesteś kreatywny i nastawiony na wyniki, a ponadto analiza danych kojarzy Ci się z przyjemnością i logicznym wyciąganiem twórczych wniosków, to jest to ogłoszenie dla Ciebie.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu osób doświadczonych w marketingu.
Zakres obowiązków:
- współtworzenie strategii działań i planów marketingowych,
- prowadzenie kampanii digital marketingowych,
- konfiguracja i integracja narzędzi do automatyzacji marketingu
- prowadzenie i raportowanie kampanii reklamowych w Google Ads.
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie w digital marketingu,
- analityczne podejście wynikające z przyjemności w szukaniu trendów i niszy rynkowych,
- kreatywność w szukaniu niestandardowych i skutecznych rozwiązań,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- znajomość branży IT na rynku B2B,
- prawo jazdy kategorii B (aktywne),
- znajomość Active Campaign.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szkolenia produktowe oraz marketingowe,
- partnerstwo i wsparcie zespołu,
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy.